Co je nového?

Novinky z naší světové organizace TM (česky/anglicky)

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

Dýchací cvičení v Mahariši ájurvédě jsou jemnou formou vyrovnávání dechu - přecházení z jedné nosní dírky do druhé technikou nazývanou Pranajama. Jejím účelem je vytvořit pravidelnější respirační rytmus, který zase má zklidňující účinek na celý nervový systém a proto je na našich klinikách nazývána "neuro-respiračním" cvičením. Několik minut vyrovnaného dýchání, v sedě se zavřenýma očima poskytuje značnou relaxaci. Mnoho lidí poté cítí příjemnou lehkost hlavě a teplé sálání uvnitř. Pranajama je nejlepším úvodem k meditaci, poněvadž nenásilně soustřeďuje pozornost dovnitř a redukuje rozptýlené myšlenky a "šum", který obvykle vyplňuje mysl.

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

V první sérii byla poskytnuta dechová cvičení. Nejprve dechové cvičení pro normalizaci dýchání, uvolnění těla a zklidnění nervového systému.
Dále byly techniky Pranajama, uvědomování a pociťování různých elementů v dýchání, od prostoru (akaš), přes vzduch (vaju), oheň (agni), voda (dżal) a čich (prithvi).
Je to způsob, jak se více dostat do kontaktu se sebou sama, jak více propojit mysl a tělo a posílit je.
V této 2. části speciálního programu proti-stresových technik Dr. Nadera jsme pokročili v dalšímu aspektu našeho těla a to k SRDCI.

Dr. T. Nader

Neaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení

Série instruktážních videí Prof. Dr. Tony Nadera, MARR je výjimečná iniciativa našeho předního vědce a představitelé mezinárodní organizace pro Transcendentální Meditaci Global Country of World Peace.
Je určena pro širokou veřejnost.
Slouží jako první pomoc k prolomení slepého okruhu stresu v této v době 'Corona' pandemie, jež s sebou přináší jako vedlejší účinky i strach, úzkost, nejistotu atd., prostě různé projevy stresu.
V této sérii se jedná o dechová a relaxační cvičení, dále o dechové techniky a techniky uvědomování.
Může se je naučit a dělat každý, i když dosud nepraktikuje žádnou techniku. Avšak může být prospěšná i pro pokročilé praktikanty meditace. A také může sloužit jako příprava, v případě že se bude někdo chtít naučit techniku TM.
Tato instruktážní videa jsou dostupná v angličtině na Facebookové stránce Dr. Nadera Facebook.com/DrTonyNader a jsou přístupná i pro ty, co nemají svůj účet na Facebooku*.
14 videí v sekvenci od nejjednodušších cvičení – od normalizace dechu, přes dechovou techniku Pranajama, a postupně jsou přidávány stále jemnější techniky, jemnější detaily.
Takto je účastník již od začátku vybaven něčím konkrétním - TECHNIKOU,  jež je účinná, která mu pomůže uvolnit se ze sevření stresu. Techniky si může dělat sám doma, pár minut několikrát denně.

*  Anyone can watch the live-streams—you do not need to have a Facebook account. Here’s how:

O nás

Globální země světového míru, z.s. je součástí mezinárodní organizace a oficiálně učí techniku Transcendentální Meditace.
Ochrana osobních údajů

Mezinárodní stránky

© 2017 Globální země světového míru, z.s. All Rights Reserved.
Technika Transcendentální Meditace není náhradou za profesionální lékařskou péči. V případě potřeby, co se týče vašeho zdravotního stavu, konzultujte svého lékaře.